2 תשובות
שואל השאלה:
תמחקו תשאלה חשברה שלי כתבה סתם ככה
אנונימית
*לעולם* זו חתיכת הגזמה אבל אוקיי.
זה אומר שהוא כנראה רצה לכתוב משהו, חשב על זה, התחרט, ומחק.
זה הכל.