4 תשובות
איך להגיד לבן אדם בעדינות שיפסיק לשאול את אותה השאלה 20 פעמיים יומיים רצוף?
סתם אל תקחי ללב..
פשוט תגידי שלא עשית ואז תגידי בכיתה שעשית ואז כשהיא תשאל תגידי ששיקרת למורה או משהו
אנונימית
תגידי שהמורה שלך כבר תפסה אותך ודיברה איתך על זה שאת מתנצלת ולא רוצה להיתפס
את יכולה להגיד שאת סתם חירטטת את התשובות וזה ביכלל לא נכון
אנונימית
פשוט תגידי לה. כמו שזה. רק כמובן בעדינות:
"תקשיבי.. את יכולה בבקשה להפסיק להעתיק ממני, אני אוהבת אותך מאוד אבל זה יפגע בך כי לא תדעי דברים לבד וגם שזה פוגע בי.. אני מרגישה שכל מה שאני כותבת הוא שלי ואת פולשת לי למרחב..
מקווה שתביני"
אנונימית