15 תשובות
שואל השאלה:
מה כל כך מוזר בזה?
אלו רק קשקשים בקופסה
אנונימית
מאוד מאוד מאוד מוזר.
זה מוזר...
את שומרת קשקשים בקופסה, קשקשים
לא בולים, לא מדבקות... קשקשים...
תיפטרי מההרגל המוזר הזה ותזרקי אותם לפח
אם יש לך סיבה הגיונית אז לא אבל סתם בשביל הכיף זה די מוזר
אנונימית
שואל השאלה:
אבל ראיתי שיש עוד אנשים עם התחביב הזה
אנונימית
כן זה מאוד מאוד מוזר ומגעיל. אבל תעשי את מה שאת אוהבת
כל אחד מה שהוא אוהב!
את לא חייבת להפסיק כי אנשים אומרים לך! מה שאת אוהבת ומרגישה נוח וטוב לך אז תעשי את זה!
וואו זה מפחיד ומוזר
תפסיקי
ספאם וכן זה מאוד מוזר
כן..
מה יש לך לעשות עם קשקשים?_.
מאד מוזר
אני מקלפת פצעים עד שהם מדממים ונהיה בהם חור ושומרת בצנצנת כל הראש שלי מלא פצעים
כן זה מוזר אבל אני יכולה להבין
כן, פוי.
תפסיקי
ימגעולה
אנונימית
שואל השאלה:
זה ממש לא ספאם
את רוצה שאני אצלם לך את זה?
אנונימית