42 תשובות
כלום, אני רווקה אז בשבילי זה יהיה סתם יום רגיל.
כלום, יום רגיל מבחינתי
לאכול פיצה

סתם חח לצאת עם חברים אנא עארף
שום דבר. יום רגיל
מתכננת משהו (:
לא, אין לי אומץ.
אבל אם הקראש שלי יתפוס אומץ ויגיד למישהי אחרת שהוא מחבב אותה, אני אפתיע אותה ואותו מאחורה עם סכין. :)
באותו יום אני אהיה בציפייה שמישהו יפתיע אותי ויגיד לי שהוא אוהב אותי אבל כמו בכל שנה, בסוף אני סתם אהיה לבד ויסתובב עם חיוך מזויף שבזמן שהחברים של חברות שלי מפנקים אותן ומראים עד כמה הם אוהבים את אחד השני
לא נורא בסוף יגיע יום האהבה שלי
*לא מאבדת תקווה*
עדיין לא תיכננו משהו
אבל רוב הסיכויים שזה יהיה או לצאת לאכול איפשהו או סרט
שום דבר, סתם יום רגיל
בינתים קבעתי עם חברות
בואו נקווה שמישהו יגרום לי להבריז להן
אנונימית
יש לי יום הולדת ביום הזה :)
אנונימית
ולנטין לא אנטישמי?
כלום. כמו כל שנה.
אנונימית
לשחק יאנדרה סימולאטור ולרצוח את כולם חוץ מסנפאי.
קיבלתי קרינג' מעצמי.
קודם שיהיה לי מישהו ואז אני יפתיע אותו
אממ
בראש אני תמיד מתכננת איך אני מפתיעה את הקראש אבל בפועל אני בוכה עם שקית ענקית של צ'יפס
לראות תמונות של עמודי זוגיות באינסטגרם, ולאכול תלב..
שום דבר. לא מתכננת להפתיע אף אחד ואף אחד לא מתכנן להפתיע אותי
כלום.
זה נשמע כזה בשגרה למישהי רווקה ביום האהבה...
אבל יש לי חבר.
ואנחנו לא עושים כלום.
גם ביום ההולדת שלי אנחנו לא עושים כלום.
וגם בשלו לא עשינו כלום.
אנחנו חברים של כיתה ג' בחיי..
אנונימית
ציפיות: אני אספר לקראש שלי מה אני מרגישה וזה הדדי
מציאות: אני אספר לבן אנד ג'רי מה אני מרגישה כלפיו
אני אחגוג יום הולדת
יש לי הכנה לפולין ביום הזה
חיה על הקצה
לעשות את המבחן אמצע של מדא ולקוות שאני אעבור. ואולי לשמור על אחים שלי כי ההורים יוצאים למסעדה בגלל היום נישואים שלהם :)
לפני שנה בערך יומיים לפני יום האהבה תפסתי את החבר שלי בוגד... חזרנו להיות ביחד לפני חודשיים ואני מתכננת להיפרד ממנו בלי להסביר ולחסום אותו בכל מקום ופשוט להתעלם ממנו לתמיד.
אוחח נקמה מתוקהה :)
אנונימית
אני לא מתכננת כלום אבל אני חולמת שחבר שלי יבוא להפתיע אותי חח #מי שרוצה לעזור לי שישלח הודעה
אני מתכוונת להפתיע את עצמי, ולא לדפוק שמונה קופסאות גלידה כמו בכל שנה!
אנונימית
כלום.. כמו כול שנה
למרות שהלוואי הלוואי הלוואי הקראש שלי מיצידי רק ישלח לי הודעה בווצאפ " מה קורה " או לא משנה מה רק שישלח כבר.. זהו אני מתעלפת מאהבה, ויש לי וולנטיין מושלם :)
כלום ושום דבר.
אני הולכת להפתיע את הבטן שלי באוכל.
כלום
לראות את האח הגדול בלייב כי אין לי חיים
מזה ומתי זה?
לא חגגתי אפעם:(
נראה לי אני היחידה פה שיש לה חבר והיא הולכת להפתיע ולהכין משהוxd
אנונימית
אוכל פתיתים מהסיר ואבכה לתוכו..
לחשוב מתי תהיה לי מישהי להיות איתה בוולנטיין ביחד:(
אני בצבא אז הולנטין היחיד שיהיה לי זה תירס בקופסת שימורים
אנונימית
ללכת עם חבר שלי למסעדה לדפוק המבורגרים
(בת)
אנונימי
אני הולך לבית שלה ומביא לה פרחים, דובי חמוד עם לב, כרית לב עם השם שלה (עבודת יד) והכי חשוב יום שלם ששנינו ביחד ~
אני מתכננת להיות ממורמרת כל היום ולשנוא את העולם על זה שאני לבד ולהירדם אחרי שעות של בכי
ואז לקום בבוקר של אחרי כאילו כלום לא קרה חח
סתם אבל רוב הסיכויים שום דבר, פשוט אמשיך לשרוד
יום רגיל
כלום ולא
שואל השאלה:
זה ב14.2
אנונימית
לשבת בחדר עם קופסא ענקית של גלידה שוקולד והאנטומיה של גריי בטלוויזיה.