8 תשובות
כן בהתחלה היה הכי מושלם בעולם אבל זה הדרדר ניסתי להציל אבל בסוף לא נשאר מה
במהלך המערכת היחסים האחרונה שלי היו חלקים שלא נהניתי בהם, אבל ככה זה בכל מערכת יחסים
תמיד יש חלקים שיותר וחלקים שפחות
תמיד יש חלקים שיותר וחלקים שפחות
כן,3 שנים...
כן חצי שנה.
לקראת הסוף היה ממש רע.. אבל כל משך הזמן לפני היה מושלם וכל רגע איתו היה מדהים
אנונימי
כן שעה אחר כך נפרדתי ממנו כי לא היה לי נוח להיות איתו
אנונימית
כן אבל זרקתי אותה אחרי יומיים כי היא שמעה לידי נוי והדר
וואי כן.. לא היה לנו דברים משותפים לדבר הוא היה כזה שקט ולא וחסר ביטחון כאילו לא שזה רע להיות שקט וחסר ביטחון פשוט זה לא מה שאני אוהבת... כל אחד הטעם שלו
באותו הנושא: