2 תשובות
את לא כל כך גרועה, יש לאן לשפר אבל זה לא שהממוצע שלך הוא נכשל או משהו... הייתי ממליצה לך להשקיע יותר בשיעורים וכשאת עושה מבחנים, לעבור עליהם טוב למרות שאת יודעת את התשובה, כי יכול להיות שהבנת את השאלה עצמה אל נכון.
זה לא בהכרח אומר עליך משהו רע בתור בן אדם..
אם עשית את כל המאמצים שלך וזה מה שקיבלת אז תהיי גאה בעצמך ותהיי שמחה, אבל אם לא השקעת אז תלמדי מזה להמשך ותנסי להשתפר
בהצלחה :)