4 תשובות
הכי הרבה מעיין והכי פחות חזי
בנתיים לא גיבשתי ממש דעה מי אני הכי אוהבת בהתחלה זה היה חזי ואז כוכב ועכשיו את שניהם אני לא סובלת ואת מעיין אני ממש אוהבת
אני לא צופה באח הגדול בכלל, אבל כל השאר בבית שלי כן, ככה שזה תמיד על הטלוויזיה בסלון.
בכל מקרה, אני שונאת את כוכב כי ההתנהגות שלה דוחה אותי, ואוהבת את שם כי נתקלתי בכמה שיחות שלו עם דיירים והוא נשמע אדם אינטליגנט.
בכל מקרה, אני שונאת את כוכב כי ההתנהגות שלה דוחה אותי, ואוהבת את שם כי נתקלתי בכמה שיחות שלו עם דיירים והוא נשמע אדם אינטליגנט.
שואל השאלה:
אני מאוד אוהבת את מעיין אביחי ועוד כמה.. ולא כל כך מתחברת לתהילה..
אני מאוד אוהבת את מעיין אביחי ועוד כמה.. ולא כל כך מתחברת לתהילה..
אנונימית