5 תשובות
כן. אל תתביישי. לכי גם עם קראוון הכל טוב
אנונימית
בלי. יש מזג אוויר טוב אין לי סיבה לשים מעיל ולהיסחב איתו.
כי כמובן אחה"צ חם רצח אצלנו -.-
כאן בתל אביב 15 מעלות. אני חושבת שאלבש חולצה ארוכה סוודר וסווטשירט.
אנונימית
אם קר לך תלבשי מעיל
אני הולכת עם מעיל.
אנונימית