אם אני אוכלת במבה פעם בשבוע זה נחשב לחטא של הפעם בשבוע? (כי במבה זה די בריא, המרכיבים שלו בריאים וזה ללא כולסטרול וללא צבעי מאכל... והייתי לפני שבועיים במפעל של במבה ואמרו שזה בריא). (שאלתי את זה כבר אבל פשוט אף אחד לא ענה)
במבה זה לא "בריא". זה מאכל מתועש ומעובד שהכניסו לו ויטמינים, שהרבה יותר בריא לצרוך אותם מהטבע. יחד עם זאת אין בעיה לשלב גחלק מאורח חיים בריא ומאוזן וכחלק מתפריט מסודר