תשובה אחת
במבה זה לא "בריא". זה מאכל מתועש ומעובד שהכניסו לו ויטמינים, שהרבה יותר בריא לצרוך אותם מהטבע. יחד עם זאת אין בעיה לשלב גחלק מאורח חיים בריא ומאוזן וכחלק מתפריט מסודר