7 תשובות
זה לא בריא ולא לא בריא.
בכל זאת, זה חטיף, וכל עוד את לוקחת בכמות הנכונה אז לא אמור לקרות לך משהו.
בכל זאת, זה חטיף, וכל עוד את לוקחת בכמות הנכונה אז לא אמור לקרות לך משהו.
זה לא בריא.. כאילו כן זה מכיל ויטמינים והכל.. אבל כמות צריכת במבה יכולה להשפיע
בניגוד למה שאומרים פה, במבה זה החטיף הכי בריא מכל שאר החטיפים. ראשית הוא לא מטוגן ושנית הוא מכיל המון סיבים תזונתיים וb12 שזה נדיר למצוא וזה וויטמין חשוב, אך כמובן שכמו כל מאכל אחר חשוב לשמור על כמויות מאוזנות
שואל השאלה:
ברור שלא כל יום אבל זה לא נחשב לחטא הפעם בשבוע נכון?
ברור שלא כל יום אבל זה לא נחשב לחטא הפעם בשבוע נכון?
אנונימית
נכון. זה בריא כי זה בוטנים, וויטמינים b12 וכמו שאמרו מבין כל החטיפים הוא באמת הכי בריא
זה בריא אבל בהחלט משמין. זה עשוי מכל הזבל של הבוטנים (בדרכ כל השומן הרווי) עם כמה ויטמנים
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני צריכה להשמין, אני בדיאטת השמנה בריאה
אבל אני צריכה להשמין, אני בדיאטת השמנה בריאה
אנונימית
באותו הנושא: