12 תשובות
אף אחד פה לא הוסמך להיות דיאטן ו \ או לתת לך תפריט "הרזיה".
אחותי, לפני שאת מתחרטת על זה-אל תעשי דיאטה!
דיאטת 1500-1200 אלו הדברים הכי מגוחחים ששמעתי כי הבן אדם חי על פירורים וזה גם בטח בלי ספורט. כן הוא מרזה, אבל הוא רעב. וכשבן אדם רעב ומרעיב את עצמו הוא לא מרזה שומן אלה מרזה נוזל ושריר. מה זה אומר? השרירים שעוד איכשהו היו בגוף הולכים וגם הנוזל והשומן נשאר במקומו.
יש נוסחה פשוטה מאוד להרזייה:
פחות אוטובוס יותר ברגל
פחות מתוקים יותר פירות
פחות סדרות יותר שינה
פחות כוח יותר קרדיאו
פחות מטוגן יותר מאודה
פחות בשר אדום יותר ירקות
פחות בכי יותר שמחה!
תסמכי עלי, אני ירדתי ככה 15 קילו
שואל השאלה:
לאחרונה שהגיבה לי תודה שעצרת אותי את מעוררת השארה
אנונימית
שואל השאלה:
השראה*
אנונימית
שואל השאלה:
תגידי ואם אני פשוט יאכל מסודר הלי ממתקים ובלי לספור קלוריות אני ירזה?
אנונימית
בת כמה את ומה הגובה שלך?
הכי טוב לעשות 1700+ התעמלות אירובי.. אל תרעיבי את עצמך ככה מה זה 1200 קלוריות ביום ובלי שום התעמלות את תיראי כמו עצמות שמתנדנד עליהן שומן בלי שום שריר, ממש לא מומלץ
שואל השאלה:
בת 17 ו4 חודשים משקל 66.
אנונימית
לזאת שמעליי, (זבל מי שמלכלך) את מה זה טועה. לא מבינה אנשים שחושבים שמה שנכון להם נכון לכולם.
אני למשל לא עושה דיאטה אבל אוכלת באיזור 1000-1200 קלוריות ביום, כי אני פשוט אוכלת בריא! בלי מתוקים. ותתפלאי אני שבעה, עושה ספורט וממש לא מרעיבה את עצמי.

הכל עניין של מה לאכול, אפשר לאכול 1000 ביום שכולל רק שוקולד ואפשר 2000 אבל בריא. ברור ש2000 יותר טוב כל עוד זה בריא.

לשואלת השאלה-פשוט תאכלי בריא ותעשי ספורט. התוצאות יגיעו
אנונימית
כמובן! הסוד זה לא 1200 קלוריות אלה קלוריות בריאות כלומר פחמימות מורכבות (דייסות-כוסמת, שיבולת שועל, קינואה, אורז מלא, לחם שיפון מלא)
שומנים בריאים ולא שומן טראנס (שומן טראנס זה שמן מטוגן שיש אותו הרבה בצ'יפסים ודברים אחרים מטוגנים. שומן כזה שינה את המבנה המרחבי שלו, טראנס=שינוי, והוא נאגר ישר כשומן על פני הגוף) שומנים בריאים-כף שמן זית ביום, אבוקדו, אגוזים-שקדים וגרעיני דלעת בעיקר. אבל בלי תוספת מלח
כמובן שאין דבר כזה להרזות בלי חלבונים-ביצים, חומוס, בשר עוף מאודה, טונה, דגים וסלמון בעיקר
המון ירקות שיש בהם סיבים שמשפרים את פעילות המעיים-מלפפון בעיקר, עגבניות, סלרי. אם את רוצה להרזות אז תפוח אדמה אפוי ולא יותר מפעמיים בשבוע.
פחמימות פשוטות-ממתקים, לחמניות, לחם לבן, שוקולדים-כל זה לא בשבילינו למרות שאפשר פעם בשבוע לפנק את עצמך
והמון המון המון מים-מים זה דבר קסום שמשפר את חילוף החומרים, במיוחד אם שותים כוס מים חצי שעה לפני ארוחה ושעתיים אחרי, משפר את פעילות המעיים, מקרר את הגוף ומווסת תהליכים.
והמון תזוזה- שעתיים או שעה וחצי של הליכה בקצב הכי מהיר שלך זה מעולה. אם יש לך אפשרות אז כל יום, אם לא אז מינימום 5 פעמים בשבוע.
בהצלחה :) אם את רוצה עזרה את יכולה לשלוח לי הודעה
אני לא אומרת שזה לא מתאים, לאנונימית ה''חכמה'' שמעליי. פשוט העיניין הוא שבן אדם על דיאטה כזאת מתחיל לספור קלוריות וכשהוא אוכלת קלוריה אחת מעל זה ישר הולך למאגר השומן כי תחשבי ש''דיאטה'' זה דבר שנגמר.
צריך שזה יהיה אורך חיים בריא וקלוריות בריאות. כי אפשר לאכול חפיסת שוקולד או לאכול ארגז פירות טעימים-בשתי המקרים זה 500 קלוריות. מה עדיף? קלוריות שזה נטו סוכר או קלוריות שזה בין היתר גם סיבים ויטמינים ומיקרואלמנטים שעוזרים להרזות?
קודם כל, ממליצה לך להתחיל בהוצאה של כל המשקאות המתוקים מהתפריט, להחליף במים או תה, או אם ממש קשה לך, מיצים טבעיים. שנית, את כל הפחמימות הפשוטות להחליף בפחמימות מרוכבות- זה כבר אוטומטית מוריד לך איזה 200 קלוריות מהתפריט היומי. כלומר, להחליף לחמים לבנים בלחמים שחורים\אפורים מלאים, להחליף פסטה בשעועית. כמו כן, להחליף את כל הגבינות הצהובות בגבינות לבנות, או אם את יכולה, בכלל לעבור למוצרי חלב טבעוניים- אנחנו באמת לא שמים לב לכמה הבדל זה גורם. לזכור לאכול במהלך היום בתור חטיפים רק פירות, ירקות, או פיצוחים (מאוד ממליצה על אדממה עם לימון בתור חטיף)- זה יותר בריא מחטיפים רגילים- ועוזר לשמור על המטאבוליזם שלך פועל בין ארוחות. את כל החמאות\מרגרינות למינהן להחליף בשמן זית או שמן אבוקדו- ובמקום לטגן, לאפות בתנור עם קצת שמן.
בהצלחה :)