התחברות
הרשמה
איך כותבים באנגלית את השם "שלו"?
19 בינואר 2017, 10:30
אנגלית
לשון עברית
שמות
2 תשובות
shalev
א
אוהד1444
shalev
שאלה קצת טריקית חח
כ
כלבלבי (בת)
באותו הנושא:
אם בעברית כותבים חחח - מה כותבים באנגלית?
איך כותבים באנגלית:"אנחנו אוהבים אותך! "? תודה..
היי, איך כותבים באנגלית יום הולדת שמח?
איך כותבים באנגלית- יומן (כזה שכותבים בו פריקות וכו)
איך כותבים באנגלית "יום אהבה שמח"?
איך כותבים באנגלית: "שיהיה לכם המשך יום טוב"?
היי, איך כותבים באנגלית רפואה שלמה? תודה.
איך כותבים באנגלית הוא שומע מוזיקה.?
ניסוח שאלה באנגלית - איך כותבים באנגלית נכונה את השאלה הבאה: ממה מת מייקל ג'קסון?
איך כותבים באנגלית סלינה גומז?
איך כותבים באנגלית את השם משי רוזנדפלדד?