17 תשובות
מעולה, שאפו!
מעולה.
זה ממש טוב.
זה ממש ממש טוב
זה ממש טוב!
עצה שלי, נסי לשמור את הציונים בסביבות הממוצע הזה גם כשתגדלי, זה יעזור לך מלא בעתיד! ואם את יכולה להגיע לציונים כאלה, אז למה לא? :)
עצה שלי, נסי לשמור את הציונים בסביבות הממוצע הזה גם כשתגדלי, זה יעזור לך מלא בעתיד! ואם את יכולה להגיע לציונים כאלה, אז למה לא? :)
מעולה! וואו, כל הכבוד (:
זה מצויין!
תשמרי על זה
תשמרי על זה
בתור אחת שגם בכיתה ז', זה ממוצע סבבה (:
סבבה
גם אני בז ולכולם אצלי יש משהו בסביבות ה90-100
גם אני בז ולכולם אצלי יש משהו בסביבות ה90-100
אנונימית
זה טוב
(מישהי רוצה צומי-,-)
(מישהי רוצה צומי-,-)
כן, המשיכי כך.
תגידי את עושה עצמך או שאת באה בקטע שנקנא בך?
את כבר יודעת את התשובה -.-
סביר לא משהו
מה יש לך?! ממוצע של 94 בחטיבה זה מטורף זה מצויין
מה יש לך?! ממוצע של 94 בחטיבה זה מטורף זה מצויין
זה פצצה כל הכבוד!
גרוע
מה את רוצה שנגיד לך?
מה את רוצה שנגיד לך?
זה בסדר גמור :) העיקר לשמר