4 תשובות
שואל השאלה:
אז בוא תלמד בכיתה קטנה אפשר לעשות יחידה אחת
אז בוא תלמד בכיתה קטנה אפשר לעשות יחידה אחת
מה זה יחידה אחת?
מתמטיקה ואנגלית זה 3-4-5 יחידות.
כל השאר זה 2 יחידות. אין בחירה. (תנך, ספרות וכו)- אפשר רק להרחיב.
עריכה: אין דבר כזה יחידה אחת או שתיים במקצועות אנגלית ומתמטיקה!
מתמטיקה ואנגלית זה 3-4-5 יחידות.
כל השאר זה 2 יחידות. אין בחירה. (תנך, ספרות וכו)- אפשר רק להרחיב.
עריכה: אין דבר כזה יחידה אחת או שתיים במקצועות אנגלית ומתמטיקה!
שואל השאלה:
ואם נגיד עשיתי בהיסוריה תנך אזרחות ספרות ולשון את כל היחידות והוצאתי באנגלית אחת ומתמטיקה אחת זה סבבה?
ואם נגיד עשיתי בהיסוריה תנך אזרחות ספרות ולשון את כל היחידות והוצאתי באנגלית אחת ומתמטיקה אחת זה סבבה?
אני חושבת שכדי להוציא תעודת בגרות מלאה צריך לפחות3 יחידות אנגלית ומתמטיקה וגם צריך לעשות את כל היחידות של המגמה שלך וכל השאר יחידה נראה לי סבבה.
באותו הנושא: