4 תשובות
לא בהכרח. אני אגיד לך בכנות, אני לא בהכרח מאושרת ודי סבבה לי עם עצמי. אין לי (טפו טפו חמסה) בעיה של דימוי עצמי, או ביטחון עצמי. אבל כן יש לי הרבה קשיים שאני פשוט לא מראה..
לא, יכול להיות שהוא מתמודד עם קשיים אחרים בחיים.