10 תשובות
לא תעשי מה שבאלך
חח אני מגיל 13 בערך עם חוטני, מכיתה ח
וגם אף אחד לא אמור לדעת 0_0
אם את לא שמה טייץ מעל אז ממש לא, זה בסדר.
לא פאדיחות רוב הבנות שאני מכירה שמות חוטיני
ממש לא, זה כבר גיל שכל מי שנוח לה שמה..
אנונימית
למה פדיחה? זה מושך בנים אם כבר...
חוטיני זה תחתון לכל דבר זה לא פדיחה תמיד יש את הכלבות שירכלו ויבדקו אבל אין מה להתייחס.
אני גם שמה לפעמים עם טייץ
יאמיי