3 תשובות
לא משנה מה אם גבוהים-מצויין אם נמוכים-אני ינסה לעזור לשפר וגם אם לא ילך עדיין יאהב אותה
לא אכפת לי מהציונים כי זה לא תמיד משקף. אני כן רוצה שיהיה לי מישהי לדבר איתה ושתבין אותי ושנוכל לדבר על דברים עמוקים לפעמים, לא שאני מנסה להגיד משהו והיא לא מבינה כלום
אנונימי
זה לא משנה לי.. כי אם היא לא טובה בלימודים זה לא אומר שהיא לא טובה בדברים אחרים..
אנונימי
באותו הנושא: