3 תשובות
תהיה לך עלית סוכר לשעה שעה וחצי ואחרי זה אתה תרגיש עייף בטירוף בגלל הנפילת סוכר...
אני היחתי ממליץ לך לאכול שיבולת שועל וחלבון ותה עם דבש בצד ככה...
אבל אתה לא תעשה את זה
לא רק לעכשיו אחר כך תרגישי ממש עייפה
לא לכל שאר היום זה יתן זריקת אנרגיה עכשיו אבל תהיה נפילה עוד איזה שעה שעתיים