18 תשובות
שהייתי קטנה הקאתי על כל האוטובוס בערך
יש את הארבעה מושבים מקדימה שניים ושניים אחד מול השני כאילו אז קמתי לרדת מהאוטובוס והייתי עם מלא דברים בידיים פתאום הנהג בולם ועפתי על איזה זקנה שישבה מולי יצא שחפנתי לה תציצי בטעות.. מזל שלא דפקתי לה בוסה לפחות
נפלתי על קראש שהיה לי באותו זמן וכמעט השפתיים שלנו התנגשו.
הייתה פעם שנסעתי לחוג באוטובוס וזה קו שעושה מלא סיבובים והכל אז נהייתי מנומנמת ויצא שנרדמתי לכמה דקות והתעוררתי ושוב נרדמתי ושוב התעוררתי ואז כשבאתי לרדת שמתי לב שכמה בנות צוחקות עלי
שואל השאלה:
אוקיי אז מתשיהו בטיול של הצופים איזה משהיא שנואה באה והתחילה להציק לי ואז רציתי לקום וללכת למקום אחר ואז היא דחפה אותי ועפתי עד למקדימה של האוטובוס ודפקתי את הראש על השמשה של הנהג וזה, זה היה מזה מביך
אה וגם ךעם אחת נסעתי לבד לפנימיה שלי ואז כל שלוש שניות שאלתי את הנהג מתי אנחנו מכיעים לפנימיה
מישהי צעקה עלי שאני שמנה ושאני מועכת אותה
אנונימית
שמעתי שירים באוזניות ואז חברה שלי התקשרה אליי.. אז הוצאתי בקטנה תטלפון מהאוזניות ואז אחרי השיחה הפעלתי תשיר ושכחתי לחבר את האוזניות.. חח כולם הסתכלו עלי כי השיר היה ממש חזק גם
באתי לשבת באיזה מקום ופתאום האוטובוס התחיל לנסוע וכמעט עפתי על הראש, מזל שמישהו עצר אותי לפני שנפלתי, וגם פעם כשחזרנו מטיול חברה שלי נפלה קדימה כשהאוטובוס עצר ותפסתי לה במכנסיים (עם התחתונים) וראו לה את התחת, ואז כל הכיתה התחילה לקלל אותי כי היא הייתה מקובלת והיה לה חבר, אז כל החברים שלו באו והתחילו לקלל אותי מול כולם 0_0
וגם פעם עמדתי ונפל לי הפתק הזה, הקבלה ולא הרמתי אותו ואיזה אישה אמרה לי להרים אותו ואמרתי שלא צריך להרים ואז היא התחילה לצרוח עלי, וקרו עוד מיליון דברים אני רק לא זוכרת.
נפלתי פעם אחת על איזה חייל מסכן
הייתי עם אוזניות ומסתבר שאיזה זקנה שהייתה מאחורה לא הצליחה לעבור בגללי, כי לא שמעתי מה שהיא אמרה בלין.
דפקתי לנהג את המכונה של הרב קו, כי כשהוצאתי את הנייר מסתבר שהוצאתי חזק מדיי והוצאתי את כל הגליל שהיה בפנים ופתחתי את מהמכונה ואני כולי כזה "אופסי".
אני יותר מדיי באוטובוסים.
בכיתה ה יצאנו לטיול שנתי ונרדמתי באוטובוס ופשוט באמצע הנסיעה נפלתי על הרצפה והתעוררתי שכולם בוהים בי -__-
קרה לחברה טובה שלי... ישבנו ביחד באוטובוס וראינו אישה בהיריון שעומדת כי אין מקום לשבת ואז חברה שלי נגשה אליה ואמרה לה "את יכולה לשבת במקום שלי, אגב, זה בן או בת?" והאישה הסתכלה עליה במבט של אני עוד שנייה הורגת אותך... (היא לא הייתה בהיריון)
בבית ספר לקחו אותנו לראות סרט ואחרי הסרט כולם חזרו משם לבד
אני חזרתי עם כמה חברות באוטובוס ויצא שגם עוד מלא מהשכבה שלי עלו על האוטובוס הזה כולל הקראש שלי.
עכשיו אני נרדמתי כל הסרט (חח הוא היה ממש משעמם!) ונשאר לי כל הפופקורן הענק שקניתי
ועליתי איתו לאוטובוס וכמובן שלא היה איפה לשבת אז עמדתי ופתאום האוטובוס דפק עצירה ולא החזקתי בשום דבר אז עפתי וכל הפופקורן עף על אנשים חח וכולל על הקראש שלי וכולם הסתכלו עלי מוזר כזה ואיזה מבוגרת התעצבנה חח זה היה כל כך מביך
מאז לא מפסיקים לקרוא לי ילדת הפופקורן
ילדת הפופקורן
צעקתי לנהג שאני צריכה לרדת ואז אמרתי לו סתם בצחוק אני יורדת בתחנה הבאה.. יצאתי מפגרת אבל הייתי קטנה ^_^
ישבתי באוטובוס והתיישב לידי איזה ערס ואז הוא התחיל לצעוק בטלפון "אחי אל תכנס לזה! אל תעשה את זה לאמא שלך אני הייתי בכלא אחי אני אומר לך אל תכנס לזה!" וכל מיני דברים כאלה וגם "וואלה כוסית הייתי עושה אותה מחר אני בא אלייה כשהילדים שלה ובעלה לא יהיו בבית וההיא נראת לי בחורה רצינית אחי אוהבת ילדים וזה... וכוסית הכל כלול" וכולם הסתכלו עליו ואני ישבתי לידו ואז פשוט ירדתי בתחנה מרוב פדיחה שישבתי לידו וכולם הסתכלו זה היה נוראי
אנונימית
הייתי עם הקראש שלי באוטובוס, חזרתי מבלט והוא חזר מכדורסל או משהו והיינו שתינו לבד ומשום מה החלטתי שאני צריכה לעמוד בשביל לדבד איתו והיה עצירה כזו ופשוט עפתי עליו בכול גופי ואני לא אפרט ( תבינו לבד ) וזה היה ככ מביך
היינו בטיול שנתי והייתי גמורה מעייפות אז נרדמתי וקמתי שכל העיניים של כל מי שבאוטובוס נעוצות בי ויש לי שפם ממשחת שיניים.-.
השתנתי במכנסיים אבל מלא פיפי וכל הכסא היה רטוב חח אל תשפטו. זה היה כיתה ה ונסיעה של שעתיים והנהג לא הסכים לעצור. רציתי להשתין בבקבוק אבל התביישתי. אז התאפקתי ובסוף הפיפי ברח והיה לי בושות הרבה יותר גדולות חח