3 תשובות
את יכולה לקבל יסודות שממש קשה למצוא אותם בנפרד מתרכובת
שואל השאלה:
את זה אני יודעת, השאלה היא: אר כיצד שיטת האלקטרוליזה פועלת בזמן הפירוק התרכובת היונית.
אנונימית
אה חח אופס לא קראתי נכון את השאלה
ואלקטרוליזיה זה בעצם שיש לך שתי אלקטרודות- שלילית וחיובית. את מכניסה את התרכובת וממיסה אותה במשהו (בדרך כלל מים) ואז מפעילה את האלקטקוליזיה. בעצם היונים של היסוד המתכתי שהוא חיובי נמשך לאלקטרודה השלילית והופכים לאטומי היסוד הזה, וכך גם עם היסןד האל מתכתי שהוא שלילי אז הוא נמשך לאלקטרודה החיובית והופך לאטומי היסוד שלו.