35 תשובות
לא שונאת
אנונימית
למה את חושבת שאנחנו שונאים את המדינה שלנו?
יש כאן הרבה דברים דפוקים אבל צריך לשפר לא לשנוא
למה שנשנא? אני אוהבת את המדינה, גם אם היא עושה שטויות לפעמים
אני לא שונאת אותה. אני פשוט לא אוהבת. יש לנו ממשלה פח, כולם רצים פה בין עבודות, החינוך נוראי...
אנונימית
את המדינה אני לא שונאת, אני פשוט משתגעת ממי שבראש שלה
דברים כמו המשפט של אלאור עזריה, יוקר המחיה
בטח לא שונא אבל יש מה לשפר
מי זה ה"אתם" ולמה אתה מניח שה"אתם" זה כולם באתר? אני לא שונא לא אותה
שואל השאלה:
מוזר
כשאני שואלת למה אתם אוהבים את המדינה שלנו, מלא תגובות של שונאים...
אנונימית
כי היא גרועה, היא הייתה יכולה להיות ממש טובה אם היא הייתה מנוהלת טוב. בהזדמנות הראשונה שלי אני עוזב
אוהבת את המדינה, שונאת את השלטון.
כי זו חרא מדינה
האנשים, המקום, התרבות, אפילו מזג האוויר... הכל.
כי זאת חרא מדינה
לא שונאת אותה..
שונאת איך שהיא מתנהלת למשל לגבות מחבל ולהשפיל ולרמוס חייל
אני אוהבת את המדינה שלי אבל כואב לי איך מתנהגים לחייל מסכן
השלטון, ההתנהלות, האוכלוסייה, הבורות, "הישראלי המכוער", הקונפורמיסטיות, הכפייה הדתית שכן, יש פה.
אוהב את המדינה, שונא במיוחד את השלטון.
לא שונאת.
אולי את האנשים, בכללי נה
חלק מהאנשים אני שונא
את הממשלה אני מתעב

אבל בסופו של יום אנחנו העם הכי מגובש בעולם והישראלים זה עם מדהים
בחול אתה יכול ליפול וכלב רק ישתין עליך
כי האופן שהמדינה הזאת מתנהלת זה נורא מרגיז, האוכולוסייה, האקלים, יוקר המחייה ועוד.
בגלל הפוליטיקה, המחירים, החום, המדינות השכנות, להמשיך?
דבר הראשון הבנייה ממש מעצבנת אותי - כל המבנים זה חיסכון בכסף. כדי שמי שבונה אותו יקבל יותר כסף ואז דברים מקולקלים. נגיד בבית ספר שלי חסכו בצינורות ובגלל זה מצטבר ביוב בצינורות ואז יש ריח מסריח במעבדות.
הדוד שלי פעם דיבר בטלפון בקומה הרביעית ומצא את עצמו ברחוב (נפל מהמרפסת)
דבר שני - מי שעומד בשילטון שלה - יש מלא הבטחות והן מעולם לא מתקיימות.
דבר שלישי החנויות - יש כל כך הרבה דברים שהאזרחים רוצים, תמיד אנחנו בשאלת נגיד "למה אין הוט טופיק בארץ" או "למה לא מוכרים - " ותמיד אם מביאים חנות מסוימת מחו"ל בצורה אירונית לא יהיה את כל מה שנרצה ובכלל היא לא תצליח רק בגלל העובדה הזאת.
דבר רביעי אנחנו מדינה עם חרא תחבורה - תחשבו על זה שאם האולימפיאדה הייתה מתקיימת בישראל הייתה את שאלת הביטחון המדינה ושאלת ה - "למה אני מחכה לאוטובוס 45 פריקינג דקות?!" תמיד יש פקקים, תמיד האוטובוסים מאחרים או בכלל לא עוברים דרך התחנות או עוצרים בהם שהאוטובוס ריק לגמרי.
הדירות - פריקינג טריליון שקל בשביל דירה בעיר הגדולה.

יש פה הרבה חסרונות. אני יודעת שזה מאוד מגעיל מצידי. *מינוסים מתקבלים בברכה* אבל יש פה ככ הרבה בעיות שמציקות וממש מייאשות. אני לא שונאת את ישראל - אני שונאת את כל הבעיות שלה. שאף אחד לא מסדר פה כלום.
אני אוהבת את מדינה אבל אני שונאת את ממשלה כי תכלס כול החיסרונות שיש בארץ זה בגלל הממשלה
העובדה שילד בן 17 יכול להרוויח יותר מחייל,
מערכת חינוך הזויה, שישראל מתיימרת להיות 'הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון' כשהיא משנה לשנה הופכת להיות מדינת הלכה.

הכל
האנשים המגעילים שיש בארץ
דירות יקרות רצח
כל יום מישהו מת/נרצח/נאנס
אין צדק בעולם הזה.
מס גבוה מידי
יוקר המחיה
אנונימי
בוא ניקח דבר ראשון, חצי מהתושבים פה לא יכולים להתחתן רק בגלל שזאת מדינה יהודית, מי אמר שכולם פה יהודים? מי אמר שכולם מאמינים? זה שיש כאן דתיים זה לא אומר שכולם צריכים לסבול... התחבורה הציבורית לא עובדת בשבת, הנשים הדתיות מקבלות הרבה פחות זכויות מהגברים הדתיים, כמו שבבתי כנסת אסור להם לדבר, אסור להן לשיר, אסור להם ללכת באותה מדרכה עם הגברים ועוד. בואו גם ניקח את זה שהם תא מתחתנים מרצון...
הרבה מהאנשים הישראלים פשוט מגעילים, תיירים הולכים ומבלגנים מלונות הורסים מיטות צובעחם את הקירות... יש מלונות שאוסרים בהם להכניס ישראלים...
אנחנו החילונים נלחמים על המדינה וזה עולה לנו בדמם של חיילים, הגתיים יושבים בבת כנסת ומנדנדים את הראש, לא עושים כלום בזמן שהחיילים הולכים לקבר.

יש חי עוד הרבה סיבות אבת אני לא אומר אותם עכשיו, אני מקווה שכשאני אגדל אני אעבור מפה לקליפורניה, זה אחד החלומות שלי אז בהצלחה לי
כי יש ראש ממשלה בכלא והשני בחקירה.
אוהבת תמדינה שונאת את מי שבפנים
לדעתי מי שאומר שבהזדמנות הראשונה שלו הוא עוזב את הארץ צריך להעיף אותו מפה מיד. יש אנשים שמתו בשביל שאתם תחיו פה! אני אישית את הילדים שלי אגדל פה והם יעשו צבא כמו כולם.
אני אוהבת את המדינה
אבל אני שונאת את השמאלנים שרוצים רק להרוס אותה
אנונימית
אני שונאת את השלטון החוקים והכול
האנשים חרא המדינה חרא ראש הממשלה חרא הכל חרא פה מדינה מסריחה.
אנונימית
אני אוהבת את כולה. הכל כולל הכל. ברור שיש דברים שצריך לשפר, אבל המדינה הזאת היא שלנו.
אני לא שונאת את המדינה שלנו.
אני ממש אוהבת את המדינה שלנו, את זה שיש פה הרבה סגנונות של אנשים, את זה שאפשר להיות במדבר ואחרי נסיעה של כמה שעות להגיע למקומות ירוקים, את המזג אויר שלא תמיד קר פה ולא תמיד חם פה,
אני ממש אוהבת את ההדדיות שיש בעם שלנו, עם כמה שיש ריבים בין האנשים, ברגע האמת אנחנו עם אחד, נגיד כשהיתה שריפה בחיפה פירסמו שיש יותר מידי תרומו של אנשים, ושאנשים צריכים להפסיק להביא דברים.