4 תשובות
וואי גם לי זה קרה עם רצועות שעווה של וייט.
מה שיש לך זה כוויה. מה שעזר לי זה רק ווזלין.
זה הרגיע לי את האיזור והעביר לי את הכוויה
מה שיש לך זה כוויה. מה שעזר לי זה רק ווזלין.
זה הרגיע לי את האיזור והעביר לי את הכוויה
אל תשתמשו ברצועות של ויט זה קרה גם לחברה שלי במשך שבוע לא ירד לה
עדיף שתעשי שעווה אצל קוסמטיקאית זה הכי טוב
שימי אלוורה
באותו הנושא: