4 תשובות
זה יכול להיות בעיה רפואית כלשהי... תלכי לרופא.
תקשיבי אנחנו לא רופאים את מוזמנת לגשת לרופא ולשאול- בהצלחה:)
שואל השאלה:
אני ישנה כמו שאני ישנה מאז שהחורף התחיל וזה התחיל להיות ככה בשלושה ארבה ימים אחרונים
אני ישנה כמו שאני ישנה מאז שהחורף התחיל וזה התחיל להיות ככה בשלושה ארבה ימים אחרונים
אנונימית
תנסי לישון בלי פוך וכשאת מתעוררת וקר לך תתכסי ותדליקי חימום
ותלכי לרופא זו יכולה להיות גם תסמין לבעיה בריאותית כלשהי
ותלכי לרופא זו יכולה להיות גם תסמין לבעיה בריאותית כלשהי
באותו הנושא: