9 תשובות
קנאים תאכלו תמרים
כלום זאת לא בעיה שלך
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יכולה לא להתיחחס חיים שלי
אני לא יכולה לא להתיחחס חיים שלי
אנונימית
היא מקנא בך לא את בה
מה את יכולה לעשות?
מה את יכולה לעשות?
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודעת חיים שלי כאילו למה היא מקנאה וזה אני יצא עליה או משהו היא ילדה מחורפנת וואלה באבאלה
לא יודעת חיים שלי כאילו למה היא מקנאה וזה אני יצא עליה או משהו היא ילדה מחורפנת וואלה באבאלה
אנונימית
בדרך כלל אני בצד המקנא ולא בצד המקונא (כן. הרגע המצאתי מילה. תתמודדו)
זה... יש לי קנאה מאוד ספציפית, כאילו... איך להסביר... אי אפשר.
בכל מקרה זה יוצא לי ואני לא יכולה לשנות את זה.
תתעלמי ממי שמקנאת בך וחייך יהיו יפים יותר
זה... יש לי קנאה מאוד ספציפית, כאילו... איך להסביר... אי אפשר.
בכל מקרה זה יוצא לי ואני לא יכולה לשנות את זה.
תתעלמי ממי שמקנאת בך וחייך יהיו יפים יותר
אנונימית
איך זה מתבטא?
הלוואי שהיו מקנאים בי זה ממש מחמיא:)
השאלה מה עושים עם זה ואיך מציגים את זה.
הלוואי שהיו מקנאים בי זה ממש מחמיא:)
השאלה מה עושים עם זה ואיך מציגים את זה.
פשוט תתרחקי ממנה כמה שיותר
חח למה את צריכה לסבול מטמטום של אחרים שתתמרמר לבדה.. תמשיכי בחייך.. להתעסק בה לא יועיל ממילא
באותו הנושא: