28 תשובות
אנגלית.. מלונדון
עברית
עברית
עברית
עברית לצערי
עברית
עברית.
ערסית, אני מאופקים
שואל השאלה:
שפת האם שלי היא רוסית, חח חח ל3 תגובות מעליי אני ידעתי רק רוסית עד גיל 3 ואז בגן למדתי עברית, אבל אני עדין דיברתי רוסית בבית ככה שאני עדין מדברת רוסית.^
שפת האם שלי היא רוסית, חח חח ל3 תגובות מעליי אני ידעתי רק רוסית עד גיל 3 ואז בגן למדתי עברית, אבל אני עדין דיברתי רוסית בבית ככה שאני עדין מדברת רוסית.^
רוסית אבל עם הזמן בישראל העברית שלי נהייתה הרבה יותר טובה מהרוסית שלי
שואל השאלה:
איך אני יכולה לתת לך פרח כשזה התייעצות? (למי שביקשה פרח)
איך אני יכולה לתת לך פרח כשזה התייעצות? (למי שביקשה פרח)
רוסית עד שהגעתי לגן חובה
ספרדית ועברית פחות טובה וגם כן רוסית חלקית (סיפור ארוך) אבל שכחתי במהלך השנים ספרדית ורוסית לצערי
עברית.
אבל מדברים בבית גם ערבית.
אבל מדברים בבית גם ערבית.
עברית
רוסיתת
עברית
ואגנלית בערך
ואגנלית בערך
רוסית
רוסית
עברית לצערי.. כי נולדתי בישראל לצערי..
אנונימית
אוקראינית
עברית אבל בזמן האחרון מתחילות לצאת לי בטעות מילים באנגלית באמצע המשפט. אז עוד כמה זמן אני כבר אוכל להגיד אנגלית
רוסית
רוסית
אנונימי הרוסי- פאק זה בול כמו שהיה לי
עד גיל 4-5 לא ידעתי עברית רק למדתי בגן
ומאז הדרדרה לי הרוסית
d: bro
אנונימי הרוסי- פאק זה בול כמו שהיה לי
עד גיל 4-5 לא ידעתי עברית רק למדתי בגן
ומאז הדרדרה לי הרוסית
d: bro
כמו הזאת שמעליי^
הרוסית קצת נשכחה לי אז עברית היא שפת האם שלי.
אוו וואל -_-
הרוסית קצת נשכחה לי אז עברית היא שפת האם שלי.
אוו וואל -_-
פרסית
רוסית.
אני הייתי בגן רוסי, ואז עברתי ליסודי רגיל.
והכל נשכח.
עכשיו אני מדברת יותר טוב.
אני הייתי בגן רוסי, ואז עברתי ליסודי רגיל.
והכל נשכח.
עכשיו אני מדברת יותר טוב.
באותו הנושא: