6 תשובות
אם השאלה מעניינת, את נועצת אותה. כלל שיש יותר נעצים אז השאלה תופיע בעמוד הראשי, וכולם יראו אותה.
אם זה מעניין אז מסמנים
אם השאלה מעניינת לדעתך את נותנת לה נעץ, אם את עומדת עם העכבר על הסימן של הנעץ זה רושם לך את זה...
אם השאלה מעניינת אותך או נראת לך חשובה את נועצת אותה וככה היא מגעיה לעמוד הראשי וככה כמה שיותר אנשים רואים אותה ועונים עליה, ברוכה הבאה (:
חח אני רשומה כבר חודשיים ולא הבנתי עד עכשיו את הקטע עם הנעצים... רק כשקראתי את זה פה הבנתי חח
שואל השאלה:
תודה לכל העונים באמת עזרתם לי
אנונימית