4 תשובות
אוקיי אחי... זה קצת מוזר
אני ממליץ לך לא להגיד לאחותך כלום פשוט כלום
תנסה להתאהב במישהי אחרת ואולי ע''י זה אתה תשכח מאחותך
אל תעשה כלום זה נגד החוק
רוב הסיכויים שאם תגיד לה את זה היחסים שלכם יהרסו לנצח, ממליץ לך לראות מטפל שיעזור לך להעביר את זה.