7 תשובות
שואל השאלה:
למה זה לא מצלם אצלי?
אנונימית
אם את תצלמי עם הכפתור של הווליום אז זה גם יצלם אותך וגם לא יפול לך הפלאפון על הפרצוף
איזה גלקסי יש לך?
שואל השאלה:
4
עד שהאיפון יחזור מתיקון):
אנונימית
לא חח
היה לי גלקסי קרה לי כל הזמן
חח באמת שזה קורה לכולם... חוץ ממי שיש לו lg יש להם טכניקה טובה יותר לסלפי
זה אמור לעבוד ב4
תנסי ללחץ על ההורדת ווליום או הוספה
אם לא מקסימום חח תקני מקל סלפי, גם אחר כך תוכלי להשתמש בו לאייפון