18 תשובות
מזה להפשיט מבט?
אנונימית
מה זה להפשיט במבט
תסמכי על גברים שבא להם להפשיט מישהי הם ישתמשו בידיים. הם לא מפלצות עדיין למזלנו
למה הכוונה ב"להפשיט"?
אני אישית כן מפשיטה לעיתים במבט
שואל השאלה:
כשהם מדמיינים אישה ברחוב ערומה אפילו שהיא כולה בגדים, למה אתם כאלה סוטים מדי
אנונימית
אני כן מפשיטה במבט
שואל השאלה:
והם מדמיינים גם מה הם היו "עושים לה", איכס
אנונימית
מה
מי אמר לך שהם עושים את זה
וגם אם כן אני בטוחה ב101% שלא כולם
גם אני מפשיטה במבט
חח חח
כי בנים הם פחות צבועים
הם עושים מה שהם רוצים ולא אכפת להם מאף אחד
ולא מנסים להסתיר כלום
אנונימי
שואל השאלה:
מה הקשר צבועים, סוטים ומלאי הורמונים יותר אולי
אנונימית
גם בנות רוצות להסתכל על בנים אבל הן מסתירות את זה
וזה כולה מבט זה לא שהוא אונס אותך עכשיו
זה אמור להחמיא לך
תפסיקי לחפש דברים רעים בכל דבר
פסימית
אנונימי
כי זה הדבר היחידי שמעניין אותם
אני חושב שענית לעצמך - "סוטים ומלאי הורמונים". בכל מקרה.. כל אדם שאינו א-מיני עושה דברים כאלה, מספיק להתחסד
למה להכליל את כולם אבל?! אלוהים ישמור!
אנונימי
לפחות 3בנות פה אמרו שהן עושות את זה ואני מכיר הרבה בנים ובנות שעושות את זה, לא להכליל שכולנו או רובנו ככה, גם את שתראי מישהו שאת תדלקי עליו גם את בטח תחשבי לעצמך בטח כמה סקסי הוא בלי בגדים וכו וכו. זה סוג של סיפוק אישי
לי אישית לא יצא "להפשיט משהי במבט" כשאני מסתכל עליה.
אבל "להפשיט אותה במבט"?! מה?! איך הם מעיזים!
החצופים האלה מעיזים לחשוב משהו בראש שלהם!
הם מפעילים את המוח שלהם ומדמיינים משהו!
הם עושים משהו שלא משפיע עליך בשום צורה אפשרית! מה זה הדבר הזה?!
סוטים! חולי מין שכמותם!
לכלא! לא! צריך להוציא ולאפשר חוק הוצאה להורג!
נסקול אותם! נחשמל אותם! לא! יותר טוב! נשרוף אותם!
מי הם חושבים שהם שהם מעיזים לחשוב משהו בראש שלהם!
הבנים האלה... נוציא אותם להורג!

-במחשבה שנייה... השאלה הזו היא בטח טרול.. אז...you got me...
nice one.
בוקר טוב! גם בנות מפשיטות במבט! זה דבר טבעי.
אנונימית
באותו הנושא: