7 תשובות
לבלות
בתחרות...
להיפגש עם חברים
וואי מחכה כל כך לחנוכה כבר
להתכונן למבחן, לעשות אותו, לבוא לפרטני ולישון.

ביום האחרון זה שנה עם חבר שלי אז אנחנו חוגגים בערב לפני (נובי גוד) ובאותו יום נעשה יום כיף, זה הדבר היחיד שאני אעשה שהוא כיף בחופש אבל זה מכפר על כל הימים הלא כפיים 3:
להשלים שעות שינה ולצאת עם חברות.
ללמוד למתכונת באזרחות:(