התחברות
הרשמה
מה הבניין של הפועל דרושים?
19 בדצמבר 2016, 21:13
מילים
לשון עברית
שכנים
2 תשובות
בניין פעל (קל)... זה בינוני פעול.
ק
קופיקו והבננות
בניין פעל
פ
פסססט
באותו הנושא:
מה הבניין והגזרה של הפועל הצית?
מה הבניין של הפועל להידבק עם דגש בד ובאות ב וגם דגש בד בלא באות ב?
איזה פועל מבין שני הפעלים הוא בניין הופעל? מוגדלים או מגודלים?
מה הבניין של הפועל יטמן? נפעל או קל? תעזרו לי!
איך זה שיש בניינים גבוהים עד השמיים אבל השמיים לא נכנסים לתוך הבניין?
במשפט:" הישלטתי סדר בכיתה" מה השורש והבניין של הפועל הישלטתי? תודה מראש!
הפועל נכנסתי (לדוגמא נכנסתי לעניינים) זה הווה או עתיד? ומה הבניין שלו?
המילה "משוכנעים" -זה בניין הופעל או פועל?
יש לי מחר מבחן על בניינים בלשון פעל פועל פיעל התפעל, ואני לא מבינה איך לזהות לאיפה פועל כלשהו שייך והבנתי שזה קשור גם לעבר והווה וזה לא הבנתי כלום בקיצר.
תשלום ועד בית של עסק - האם עסק שפועל בבניין משלם וועד בית כמו כל דייר רגיל?
מהזה בניין של פועל? איך מוצאים אותו?