13 תשובות
אוכל יוגורט עם סוכריות גומי ושוקולד חלב מעל.
ועכשיו ברצינות, מאיפה לנו?
ועכשיו ברצינות, מאיפה לנו?
בהופעה אולי
אוכל פיצה?
מתמרמר מהפפארצי
משתין קקי ואוכל פיפי וביחד אנחנו באורגיה עם שניצל
אנונימית
מגרבץ
שר
משתין
שר
משתין
נושם.
חושב עליך
הדבר הכי מעצבן שהקראש עושה תמידד (כשאני במחזור)
קיים
קיים
מתכונן לקראת ההופעה בארץ.
(בציניות, כמובן)
(בציניות, כמובן)
בסיבוב הופעות, אולי עובד על עוד אלבום
ביד
אותי
באותו הנושא: