4 תשובות
לא, באמת שיר יפה ועצוב.
נופ, מוזיקה יודעת לעורר רגשות.
לא. אני זוכרת שבכיתה ח לא הפסקתי לשמוע אותו ולהתרגש ממנו ועד היום אני זוכרת את כל המילים, זה בסדר גמור
אני גם בוכה מהשיר הזה כל הזמן