6 תשובות
לא.
זאת תחפושת של חד קרן.
זה ממש לא מוזר, זה ממש חמוד גם לפורים
לא מוזר
חשבתי לבוא בפורים עם כזה של פיקאצ'ו חח
יואו גם לי יש כזה מהארץ קניתי
ואני הולכת ללבוש את זה בפורים
זה כזה שלמותת
דווקא חמוד לדעתי