9 תשובות
אמא +לב
בעיקרון אני כותב "אימא" ברוסית, אבל זה לא נותן לכתוב פה...
mi corazon = הלב שלי
אני קוראת לה אימוש חח
אנונימית
מיר* אפלמ*. חח אני בריב איתה
(הכוכביות כדי לא לגלות את השם המלא)
אנונימית
כותבים אמוש
ואני קוראת לאמא שלי (אאמא) כדאי שתופיע לי ראשונה ברשימה
כותבים אימוש.
ואני קוראת לה מאמא אודי
ST.
אימא יש רק אחת חח