התחברות הרשמה

מישהו יודע מה השם של השבט החדש ואם לא אמרו עדין אז מתי אומרים?

10 בדצמבר 2016, 19:29
בני עקיבאדתיים    
תשובה אחת
השם שלו זה "אורות"
ג
גיא :-[
באותו הנושא:
מי פה יודע את השם של השבט החדש בבני עקיבא?
מישהו יודע מה השם של השבט החדש?
מישהו יודע את השם של השבט החדש בבני עקיבא?
מה השם של השבט החדש בבני עקיבא?
מה השם של השבט החדש בבני עקיבא?
מה השם של השבט החדש בבני עקיבא?
מישהו יודע איך קוראים לשבט החדש בבני עקיבא?
מישהו יכול להביא לי מורלים שיתאימו לשם של השבט החדש? (שבט איתן)
איך קוראים לשם של השבט החדש בבני עקיבא? אני יודע שיודיעו בשבת ארגון, אבל החליטו על השם אתמול כבר ואני רוצה לדעת מה החליטו...
מה השם החדש של שבט הרא"ה בבני עקיבא?