12 תשובות
לא ידוע...
כי אנחנו מפגרים
וכי יש לנו דרכים מוזרות להפגין חיבה.
גם בנות עושות את זה
בעיקר בקטע של הטיזינג

כאילו השיטה של פעם אני ככה ומחר אני ככה
זאת שיטת תחכום מעצבנת שכביכול אמורה לעבוד (?)

זה מחרפן ומשגע
אנונימית
למה להכליל?
זה שהבנים בכיתה/שכבה עושים את זה לא אומר שכולם ככה.
וזה כי הם רוצים צומי
כנ"ל לבנות? כאילו זה כול בני האדם המפגרים... לא?
אנונימי 26 דבר לעצמך...
ולשאלה, למה נראלך שאנחנו מנסים לעצבן?
שואל השאלה:
כי אתם עושים בכוונה גם לבנות שאתם לא מכירים..
אנונימית
למה תמיד יש בני אדם מכלילים?
שואל השאלה:
כי אנחנו אוהבים להכליל
אנונימית
קיצר בנות מתעצבנות בלי סיבה, זהו בגדול...
לקבל תשומת לב בדרך ככל, חוסר ביטחון עצמי או שזה סתם חלק מהאופי שלהם וכו
קיצר גם בנים וגם בנות הם גרועים באותה המידה וטובים באותה המידה