התחברות
הרשמה
אם אני פוזלת זה יכול להיתקע לי לתמיד?
6 בדצמבר 2016, 22:14
תוכנות
זמן
עדשות
משקפיים
ראייה
3 תשובות
סתם מיתוס
ד
דמיינו שיש פה משפט יפה
לא זה סתם מיתוס
ר
רק לגייז מותר
לא.
א
אלי גל -מדריך לשיפור הראייה
באותו הנושא:
מי הבן אדם שהכי הייתם רוצים להיתקע איתו במעלית?
מה תעדיפו, להיתקע עם הקראש במעלית או להיתקע עם האקס?
אם אני רוצה להקיא בכוונה צריך לדחוף שתי אצבעות ואז זה קורה? זה יכול להיתקע לי בגרון?
כמה זה נורא להיתקע 1.46? אני בת 17 ואני בגובה הזה ואני לא אגבה ותמיד צוחקים עלי כל הגובה שלי
להיתקע בשירותים אחרי מספר 3 בלי נייר טואלט/להפליק לקראש בתחת?
אם מישהי פוזלת והיא תשים משקפיים היא לא תהיה פוזלת יותר?
זה הגיוני שיש גשר ונתקע משהו בשיניים ומנסים להוציא אז הלשון יכולה, להיתקע?
האם טמפון זה מסוכן? זה יכול להיתקע? אני ממש רוצה לנסות אבל מפחדת..
הילה סעדה (ונסה מלהיות איתה) פוזלת?
כתבתי בקבוצה אחת "ואו" מישהו כתב לי "מה ואו יא פוזלת" תנו לי קטילהה
סיבות לירידה ואי ירידה במשקל - איזה סיבות יכולות לגרום לירידה במשקל או להיתקע במשקל למרות שאוכלים?