התחברות
הרשמה
הכנתי עוגת גבינה, אני רוצה לצפות את הגבינה והקצפת (שמעורבבות) בשוקולד מריר (במחבת הוא יהיה חם) אני יכולה עכשיו? לפני שזה מתקרר?
18 במאי 2012, 16:39
תשובה אחת
עדיף תמיד לשים ציפוי לעוגה אחרי שהיא קצת מתקררת:)
י
יעל97