התחברות
הרשמה
שמעו יש ילד אחד שמסתכל עלי וצוחק ושהוא רואה אותי הוא עושה לי שלום וצוחק כזה וזה נמאס לי.. מה לעשות?
5 בדצמבר 2016, 21:09
דוד
ריבים
נושאים לשיחה
ביישנות
2 תשובות
תני לו פעם איזה אחת שלא התעסק איתך
א
אליאנה3
שואל השאלה:
נתתי לו הוא לא מבין ממש. טמבל:
אנונימית
באותו הנושא:
בנות אם מישהו נידלק עליכן ואתן רואות שהוא מסתכל עליכן אתן תחזירו לו מבט וגם תיסתכלו עליו או תתעלמו ולא תחזירו קשר עין או שתחזירו רק כדי לבדוק אם הוא מסתכל עליכן?
זה אפשרי מי שבדיכאון הוא גם מחייך לפעמיים וצוחק?
אני עושה בדיחות על אנשים שחורים וצוחק על כל שחור שאני רואה, אני גזען?
יש מישהו בכיתה שלי אחד המעצבנים הוא כל הזמן מסתכל עלי וצוחק גם שהוא רואה אותי הוא מחייךכזה ועושה שלום כזה עם היד זה ממש מעצבן והוא לא מפסיק מה לעשות?
אם הייתם רואים ילדה שהולכת ברחוב ויש לה פלסטר בסנטר הייתם צוחקים?
כל החברים שלי צוחקים עלי כי אתמול עשיתי לייב ונרדמתי בו ושמעו נחירות
אם הייתם רואים אשכנזי לבן ואתיופית ביחד הייתם צוחקים?
למה הקראש מתרחק ממני כשאני לידו, לפעמים מסתכל, הוא מחבק בנות וצוחק איתם למה מתרחק?
כשאני מדברת איתו הוא צוחק הוא מסתכל עלי לפעמים מה זה אומר?
שמעו, חבר היה אצלי והוא עשה משהו מוזר, שבכלל לא הבנתי למה.
שמסתכלים לאנשים בסטורי באינסגרם הם רואים שאני מסתכל או שהם לא יודעים?