27 תשובות
מאוד
לא ממש האמת
דוגרי ומילה שלי ממש לא היא נראית בת 30 ובכלל אין לה קול
כן
היא מהממת.
כן
מה הקטע של מי שעשה מינוסים לכל מי שאמר כן
אנונימית
טוב נו באמת! תודו בזה כבר, היא יפה!
אולי אין לה קול יפה במיוחד, אבל היא יפה והשירה שלה לא קשורה לשאלה!
אולי אין לה קול יפה במיוחד, אבל היא יפה והשירה שלה לא קשורה לשאלה!
אנונימית
שואל השאלה:
לדעתי היא יפה אבל אין בה משהו מיוחד..
לדעתי היא יפה אבל אין בה משהו מיוחד..
אנונימית
שאלו אם אתם חושבים שהיא יפה, לא מה אתם חושבים על השירה שלה או על האופי שלה.
לדעתי כן, היא מאוד יפה
לדעתי כן, היא מאוד יפה
אנונימית
כן
אפשר לומר שהיא נחמדה אבל אישית לא היתי יוצא איתה
אנונימי
לא
יואב
וואו תירגע
היא ילדה נחמדה ואני לא אומר שהיא יפה אבל גם לא מכוערת
היא ילדה נחמדה ואני לא אומר שהיא יפה אבל גם לא מכוערת
אנונימי
היא מכוערת ברמות ואני לא מקנא ואני בן
אנונימי
לא.
כן
שמים עליה יותר מידי פוטושופ ואיפור אני בטוחה שבלי זה היא לא יפה..
מאוד יפה.
יש לה קול יפה
היא קצת אוברייטד לדעתי אבל היא ללא ספק יפה.
היא יפה אבל היופי שלה גס כזה..
אנונימית
לדעתי לא. שזופה מדי, יש לה יופי גס מדי.
אני לא מבינה מה הקטע של התגובות פה, לא כולם חושבים כמוכם, לא לכולם יש את אותו הטעם, לא כולם אמורים לחשוב שהיא יפה.
אני לא מבינה מה הקטע של התגובות פה, לא כולם חושבים כמוכם, לא לכולם יש את אותו הטעם, לא כולם אמורים לחשוב שהיא יפה.
אנונימית
היא די יפה, אבל היא הייתה פעם גם חמודה ועכשו אחאי שהיא מפורסמת היא עפה על עצמה יותר מדי
היא לא יפה רק העיניים שלה יפות היא כמו כל הבני נוער אז אל תעשו ממנה משהו מיוחד היא שמה במציאות ואני ראיתי אותה הפרצוף שלה מפוצץ בפצעים ואדמומיות אז היא לא מיוחדת היא כמו כולם ואין מה להתלהב ממנה
אנונימית
באותו הנושא: