5 תשובות
כנראה אתה אוכל לא נכון.
אנונימי
כן גם אני ככה ); רץ כ28 קמ בשבוע. ולא מרזה. אוכל מעולה. בלי שטויות.. גם אני נואש.. תנו הצעות.):
אנונימי
-ספורט אירובי לשריפת שומנים
-הרבה אופניים, ריצות, שק איגרוף
-להגיע לתזונאית לתפריט שתיצמד אליו
-לא לאכול אחרי 8 בערב

בהצלחה
בעקרון יותר קל לא לאכול מאשר לרוץ קילומטרים.. למשל פרוסת לחם זה 100 קלוריות וכדי לשרוף אותן צריך שעה הליכה מהירה או חצי שעה ריצה אז.. מה יותר קל מלא לאכול אותה. פשוט להוריד לחם, סוכר, ממתקים, שוקולד, לא לאכול אחרי רדת החשיכה! לאכול פרי אחד ביום, הרבה ירקות, בעיקר מלפפונים כמו חטיף. ההתעמלויות גורמות לעליה בנפח השרירים ובכך בנפח הגוף.. ואז כשמפסיקים להתעמל השריר הופך לשומן.. אז כמו שאומרים בפולנית: " אל תחטא ואל תצום"
אם אתה רוצה לרדת במשקל הדבר הכי נכון עבורך הוא לקבל עזרה מקצועית מתזונאי/ת קלינית, שיכנו עבורך תפריט מותאם אישית.
שירות שניתן באופן פרטי או דרך קופה"ח אליה אתה משתייך.
פעילות גופנית ללא הרף רק עשויה לגרום לפציעות ואימון יתר במיוחד אם אינך יודע להתאמן כראוי.
בהצלחה.