קראתי את הספר "הרפתקאות אליס בארץ הפלאות" וניסיתי למצוא בו עניין ולאהוב אותו, כי כל כך אהבתי את הסרט, אבל היה לי קשה להבין אותו, נאבדתי באמצע הספר ולא הבנתי כלום. כל הזמן אומרים בביקורות שהספר מלא בעומק ובפילוסופיה, אבל אני לא הבנתי שום דבר. למה לא הצלחתי להבין? (יש לציין שזה הספר הראשון שקראתי מאז האחרון מלפני כמה שנים).