3 תשובות
באיזה תוכנה אתה משתמש?
אני משתמש באקסל ולאחר הכנסת כל המוצרים למחשב נעביר למערכת המלאי
דוד בלוך
אני בנייד אז בכלליות. בחר את התאים וישנה אפשרות של חיפוש והחלפה, קונטרול f, בשדה אחד כתוב את האות ובשני ריק
באותו הנושא: