2 תשובות
לא ידוע לי על סיכונים ויש לי אליקס, אל תדאגי לא כןאב
הסיכון הוא שאולי תהיה אינפקציה, אבל זה תלוי אם האוזן שלך רגישה או לא, אני למשל עשיתי הליקס וזה לא כאב ולא הייתה לי אינפקציה. בקיצור אני חושבת שכדאי לך לעשות זה יפה לדעתי.