4 תשובות
לא. בזבוז זמן אחי, אם יש לך בעיה או משבר אל תלך לדת כפתרון ומוצא כי זה ניסיון להתרחק מהמשבר ולהעביר אותו לידי מישהו אחר (האל) אם יש בעיה רק אתה פותר אותה ולא איזה יצור שמיימי
ברור שכן
כןן, אבל אפחד לא מכריח אותך... זאת באמת דעתך האישית אבל כ-עצה אני אומרת שכן