8 תשובות
בטח
כן
כן..
כן אני כל הזמן מתפרע והיא מעלה לי שעות לבוא לביתצפר ואני עדיין ממשיך ואני לא הולך תשעות שהיא נתנה כי לא באלי
כן, שעת אפס, בתור עונש.
זה השעה שאני מתחילה ללמוד:( אבל כן
לדעתי לא, אני לא הייתי עושה את זה גם זה עונש מוגזם
לצערנו כן מותר להם
באותו הנושא: