3 תשובות
תלוי מה עשית... אם משהו נורא לא נראלי שתחזרו לא היית צריך לפגוע בא מהתחלה..
תבטיח קודם לעצמך שלא תחזור על אותה טעות שוב כי היא חשובה לך ואתה אוהב אותה אז תגיד לה שאתה מצטער ותבטיח לא לחזור על אותה טעות... תקנה לה גם שוקולד או משהו אם הגזמת ברמת הפגיעה
שואל השאלה:
העניין גמור כבר נפדנו אבל שנינו אוהבים אחד את השני פגעתי בה יותר מדי ברמה ממש פגיעה רצינית הייתי חרא חבר והיא גם רצתה שנישאר חברים פשוט בגלל מה שקרה החלטנו להיפרד כי זה הדבקר היחיד שהיה נשאר לעשות בשביל שיהיה לשנינו טוב
העניין גמור כבר נפדנו אבל שנינו אוהבים אחד את השני פגעתי בה יותר מדי ברמה ממש פגיעה רצינית הייתי חרא חבר והיא גם רצתה שנישאר חברים פשוט בגלל מה שקרה החלטנו להיפרד כי זה הדבקר היחיד שהיה נשאר לעשות בשביל שיהיה לשנינו טוב
באותו הנושא: