8 תשובות
אל תעשי כלום תשכבי במיטה עם מוזיקה ותחשבי על מה שבא לך
להסתכל צחוק מעבודה.
לשכב במיטה ולשמוע מוסיקה שקטה ולהירגע
לשכב במיטה ולשמוע מוסיקה שקטה ולהירגע
גם אני נשארתי בבית, ותכיני לך ארוחת בוקר ותראי סרט יפה במחשב... (;
למצוא עוד מישהו שנשאר בבית... ולדבר!
תסתכלי סרט טוב תכיני לך פופקורן או סתם משהו לנשנש מול הסרט ותירגעי:)
את יכולה להכין מרק טעים לך ולהורים, לאפות עוגה טעימה לשבת, ואם יש לך אפשרות תעזרי כאן לאנשים.
תכיני לעצמך משהו טעים לאכול, תסדרי קצת את הבית, תשמעי שירים, אם יש לך מבחן בקרוב את יכולה ללמוד אליו..:))
תסתכלי סרט קומדיה זה מה שאני חושב במחשבה שנייה או שתעדכני את כולם בפייסבוק מה עשית בחצי השנה האחרונה:)