התחברות
הרשמה
חבר שלי דיבר איתי רק ולפי מה שאני יודעת הוא במטווחים האם אני צריכה להגיד לו למה לא דיברת איתי כל היום?
20 בנובמבר 2016, 13:11
שיחה
חברים
חבר
תשובה אחת
לא, תשאלי אותו איך עבר עליו היום וכאלה אל תעיקי עליו יותר מידי בטח היה לו קשה ולא היה לו זמן
י
יש להחליף כינוי: 190365
באותו הנושא:
למה שהבנים פה מגלים שאני אתיופית מיד מסננים ומפסיקים לדבר איתי?
אחותי בדיכאון קליני ולא דיברה איתי בשנה האחרונה
חדשה בבית ספר ולא בקשר עם אף אחד עד עכשיו לא דיברתי /דיברו איתי זה רע?
הקראש שלי דיבר איתי בהפסקה ומרוב התרגשות (המשך בפירוט)
אתמול ידידה שלי דיברה איתי על זה שיש לה כנראה קוצר נשימה. למה מאז שהיא דיברה איתי אני מרגיש גם קושי בנשימה?
טוב. מישהו דיבר איתי מהאינסטגרם בלי תמונה אחרי שיכנועים רבים בוא שלח ואני לא יודעת איך כאילו להגיד שהוא לא יפה לי
מצאתי פה חברה שלי, כדאי לי לדבר איתה או לא להגיד לה שאני יודעת שהיא פה?
רבתי עם הילדה היחידה שדיברה איתי בכיתה
עשרת הדיברות - אני צריך את עשרת הדברות לפי הסדר אם משהו יודע?
חלמתי היום שהקראש מדבר איתי ( אף פעם לא דיברנו ), מה הפירוש?
עשרת הדיברות - אני צריך את עשרת הדברות לפי הסדר אם משהו יודע?